Mååååste dra nuuuuu!!!

Iväg till jobbet jag ska =)
Ska först slänga i mig lite mat. Färsk fisk med potatis och fisksås. Muuuums!!!

Kommer självfallet blogga när jag kommer hem sen. Och imorgon är jag ju ledig så då lär det ju bli en hel del bloggande =)

Hörs ikväll!!!


By the way, vet ni vad min pudel lämnade för överraskning till mig när jag kom ner till köket i morse?
Jo, detta....



....och inte verkade hon ha ångest över det heller =P....



...massa sopor....



Och favoriterna låg i korgen....









Give me a comment!
Postat av: Dress Like a Princess

Oj då, hon lyckades stöka ner en hel del :P

2008-10-02 @ 18:08:00
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0