Lördagen!!! =)

Halloj!

Sitter åter här och pluggar svenska och projektarbete. Börjar bli så himla trött att jag funderar på att gå och lägga mig. Sen hur bra det är att gå och lägga sig så här tidigt det är ju en annan sak =P
Men trött är jag, kan nog ha något att göra med gårdagen =)

Plugg, shopping, däcka på soffan och sedan dra iväg på fest sammanfattar nog lördagen riktigt väl.
Hoppas ni med hade det kul igår!


Några få skakiga bilder från gårdagen....



...nykter och påväg in till stan



...onykter och påväg hem från stan =P
Och allt där imellan....



...öh...jahopp



....en suddig nörd och en mer tydlig med luddig nörd =P



....Kikki och Daniel.
Tro fan att jag vill få tag på bilderna som finns på Dannes kamera ;)



...vaddå blåste så in i helvete?? Det syns väl inte?? =P



...inne på Satin, jäkligt länge sedan jag va där måste jag säga och ärligt talat så vet jag inte varför jag inte gått dit mer Hoho!


Nu ska jag plugga nån timme mer, blogga och sedan sova =)
Hörs sen då´rå!!
Puss!!!



Give me a comment!
Postat av: ♥Blondiie♥

Skyll på att vi gått över till vintertid =)

2008-10-26 @ 20:59:34
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Tanja

Jag var på satin i fredags...

Lite för mkt folk för min smak, men väldigt bra musik måste jag säga :)

2008-10-26 @ 21:26:43
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Nelia

Jaa, hållbar är den allt, föräldrarna har n95an och den är än i bra skick.. den kostar kontant 7000, men jag abonnemang på den.. :)

2008-10-26 @ 21:52:13
URL: http://neeelia.blogg.se/
Postat av: Louise

Okej!

Jag digga dom stemhårt för ett par år sedan, men det har gått över nu. De är okej, men gillar dom inte pga att alla fjortisar avgudar dom! :P



Ja, vi hade det riktigt trevligt bortsett ifrån det. :)

haha oj! Så är jag nu kan jag ju säga. ^^



Händer imorgon då?



Puss!

2008-10-26 @ 23:18:14
URL: http://lowice.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0