Läskigt!

Sitter här framför min dator, ska strax ta den i famnen och förflytta mig till sängen. Har lite mejl som jag måste skicka och annat. Mysigt att ha datorn i sängen tycker jag. Ger en filosofisk-jag-är-alkoholiserad-med-pennan-i-munnen-och-ciggen-bredvid-mig-känsla. Nu har jag ingen cigg dock men ett glas vin kan man väl bjuda sig själv på en onsdagskväll? Min skalle gör fortfarande ont men nu har jag slutat orka bry mig.
Det finns en gräns för allt.

Är det någon annan än mig som har märkt den tjocka dimman utanför?
Det är snor kallt och dessutom är alla lampor suddiga. SÅ mycket dimma är det!!
Tycker dimma är obehagligt speciellt eftersom jag faktiskt tror på att zombies existerar. Skulle vara så jäkla typsikt ifall de bestämde sig för att komma fram nu när dimman är så tjock =/

Jaja, strunt samma =P Sängen va det nu ja!
SOV GOTT!!!!


Dimman är så tjock....



....att min stackars D60 som brukar vara en jäkel på att ställa in skärpan har det väldans svårt



Give me a comment!
Postat av: ellinor

hejhej. ja visst e den sööt! :D

jaa tycker också veromoda e rätt omöjlig affär men ibland händer det då man hittar ngt! :D

den kostade 199, lite dyrt för en topp. men tyckte verkligen den var värd det för det e otroligt luftig och mjuk om man jämnför med andra toppar :D

btw- fin blogg! :D

2008-10-30 @ 01:40:13
URL: http://eliponkan.blogg.se/
Postat av: IDAA

GOd morgon tack så mycket tycker din bloigg är jättte fin o bras :D

2008-10-30 @ 07:13:57
URL: http://thatsmylife.webblogg.se/
Postat av: albina

du dem kosta bara 399kr men dem var i nelly.se

2008-10-31 @ 10:46:22

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0