Kreativiteten svämmar över!!

Jag känner mig otroligt kreativ just nu. Synd att jag sitter fast på jobbet just nu =P
Känner för att fota en massa, måla och fixa om designen på bloggen.
Hm, tror jag ska försöka ta mig tid för detta imorgon då jag är ledig =)
Vill ha en mer höst-ig design med bilder som representerar mig och hösten.

Sen vill jag börja måla igen. Låter lite töntigt men det finns få saker som är så tillfredsställande som att måla en känsla på en stor duk.
Bara släppa tankarna och inte måla något speciellt.
Tro mig, det blir alltid ett bra resultat så länge man vågar ta ut svängarna en aning =)

Vill dessutom skaffa ett nytt objektiv till kameran. har kollat på lite olika och funnit några favoriter. Sen ska jag också införskaffa en extern blixt så motiven ser snyggare ut när ljuset inte är toppen =)

Men men, nu måste jobba vidare nu. Slutar om två timmar =)
Hörs sen!!





Give me a comment!
Postat av: Christin

Precis ;) haha! Mysig design förresten,, jag håller på o ändra min, vet inte hur man gör så mkt bara ;)

2008-10-02 @ 20:51:21
URL: http://christin5.blogg.se/
Postat av: 610

svar: tack :) haha jag sov väldigt gott sen..

2008-10-02 @ 23:27:28
URL: http://telojuro.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0