Kamera kul!

Ibland kan man behöva en liten ego-tripp. Man kanske har märkt att garderoben saknar grejer, att huden känns fel och håret borde ha blivit klippt för länge sen, då är det dags att bara släppa loss och uppskatta sitt yttre. Man måste ju få vara en aning ytlig ibland också =P

Idag kände jag för att få mig en liten ego-tripp och till min hjälp stod min trogna D60.
Klick, klick och några 10-tal klick senare och såhär blev resultatet....


.....eeeeeeego, jag är så eeeeeeeego (tralalalalalalalaaaaaa)......



....meeeee



....kärlek mellan en flicka och hennes kamera =P



...försökte få mina ögon att se större ut. Kisar alldeles för ofta på bilder.
Resultatet går väl att diskutera Haha!



...vad duktig då är D60 som lyckas återigen påpeka att jag verkligen boooorde göra rent min spegel =P



...tihi = trött Helena



...och så den avslutande bilden =D


Haha! Väääldigt underhållande att ta bilder på sig själv i brist på inspiration.
Tänkte under kvällen testa mig på att mobil-blogga. Få se om jag vågar =P
Jag är en mobil-bloggnings-oskuld kan man säga. Men ikväll ska det ske! =D

Nu måste jag käka nått, om knappt en timme drar jag till jobb.
Hörs senare ikväll
, ifall mobil-bloggningen fungerar, annars hörs vi vid klockan 22 helt enkelt =)
Kram




Give me a comment!
Postat av: Louise

Jo men exakt!

jag håller verkligen med dig!



Skrev ett inlägg om det förut & du är med & länkad! :)



Puss!

2008-10-16 @ 16:00:33
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: LVMH

Fina bilder! :)

jag har heller aldrig mobilbloggat. funderar också alltid på att göra det :D får väl ta att prova... :)

2008-10-16 @ 19:08:46
URL: http://lvmh.blogg.se/
Postat av: Tobias

Hej, jag vet inte riktigt hur jag hamnade här. Men jag är glad att jag gjorde det =)

Alltid kul att läsa texter och se bilder av ännu en fotofantast. En bild som verkligen fångade mig var den ovan, den med huvudet lite på sné, en otroligt karaktäristisk, charmig, lättsam och samtidigt lite mystisk bild sådär.



Mobilblogga? hmm... har jag aldrig heller testat om jag ska vara ärlig. Känns på nått vis lite onödigt och krångligt att mobilblogga, det är min uppfattning av det hela. Kanske därför det aldrig har blivit av. Men du får gärna ge en analys eller kommentar sedan <u>när</u> mobilbloggat, eller ska man kanske säga <u>om</u>?



Aja, nog från mig.

Hare gött och simma lugnt!

2008-10-16 @ 20:09:13
URL: http://swe.blogg.se/
Postat av: Kim

Okej vad bra =)

2008-10-17 @ 12:39:32
URL: http://tingsrydinmyheart.blogg.se/
Postat av: Loo- vill du bli veckansblogg?

Händer idag då?

2008-10-17 @ 13:41:09
URL: http://loem.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0