Julsånger?

Jag satt och nynnade för mig själv för en stund sedan. Ni vet, så man kan göra utan att man själv märker det. Samtliga sånger var julsånger. JULSÅNGER!!! NU!!??!! I OKTOBER!!??!!?? Shit, julen är "snart" här trots allt.
Undra vad man ska köpa för julklappar? Jag vet inte alls vad folk vill ha eller vad de behöver.
Jag tycker egentligen om att börja handla för julklappar i september, känns tryggast så. Då slipper man stressen i december =P
Men detta år lär det bli mer utspritt. Tänkte väl försöka mig på att dra ihop två klappar denna månad. Jag har nämligen ett tvångsbehov; Jag köper alltid två julklappar till varje familjemedlem och den sammanlagda kostnaden får som max komma upp i 5000:-....vilket det alltid överstiger tillslut.
Usch, ångest över julen i oktober. Det här känns inte riktigt bra.

Man blir lite sentimental då man börjar tänka på att det snart åter är jul och sedan nyår, sen kommer år 2009 med nya överraskningar.
Jag vet att man inte ska gräva i det förflutna, men jag anser att detta inte gäller då det kommer till bilder....


.....Lite bilder på från de senaste åren....

















...Hihi, kul med ego-bilder =P


Nu ska jag sova =)
Vi hörs imorgon!







Give me a comment!
Postat av: Sandra

Nja mp3 har jag inte ens :P hade aldrig kunnat somna till musik, ligger bara o sjunger då :D haha!

Btw, om ditt bloggande, man känner stress inför julen nu redan i början av oktober.. :/ usch!

Hoppas du oxå kan sova snart :)

Bye bye!

2008-10-03 @ 01:58:39
URL: http://soffpinglan.blogg.se/
Postat av: [ M a k e u p Y o u r M i n d E c o M a g a z i n e ]

Haha va roligt! Klart man ska stå på sin rätt. Blev ganska ohyfsat behandlad av Telenor... jag kallar dem Telesnor...haha...de är ju snorvalpar. De skrattade åt mig när jag kom in i butiken med en trasig mobil, bokstavligen hånskrattade och bad mig leta efter reparationsdelar. Absolut! Ska anmäla för Diskrimineringsombudsmannen, men konsumentverket kanske inte heller är en dum idé... jag mådde fruktansvärt dåligt av den behandlingen! :(



Usch...

2008-10-03 @ 02:12:31
URL: http://www.evaguillen.com/
Postat av: sanna

jo jag vet hatar reklam och tar bort så mycket som möjligt men har inte tid. :/ att ta bort allt.

2008-10-03 @ 09:02:59
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: A

Hej snygging ;) Nu har jag lagt upp en bild på mina älskade skor! Kika gärna förbi, vi sho-o-holics måste ju hålla ihop :D

2008-10-03 @ 11:36:11
URL: http://brunettens.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0