Jobbiga dagar!

Usch, igår kände jag en viss huvudvärk komma springande i full fart, idag har den nått sitt mål och rammat min hjärna.
Känns som om den sitter lite upp och ner...typ.

Igår bet jag ihop trots tröttheten och den irriterande början på migränen, gick i skolan, pluggade som en tok, sov så fort jag fick chansen etc.
Idag måste jag skriva färdigt en grej som sedan ska in. Sen tänker inte jag göra ett piss mer. Så det blir inge jobb idag, ska strax ringa jobbet och säga det. Överansträngde mig igår och känner inte för att göra saker och ting värre.
När man har ett ögonfel som jag har så måste man visa hänsyn till sina ögon, inte utsätta dom för massa påfrestning och inga pauser. Helgen och igår blev lite för jobbigt för mina stackars ögon.

Vad som suger är att vi har utbildning på jobbet idag. Så chefen lär ju inte bli glad om man säger så. Men vad ska jag göra? Jag kan inte riskera att misslyckas med två inlämningsuppgifter, ett matte prov och ett religionsprov för jobbets skull. I just can´t!

Så nu ska jag krypa ner en kort stund i sängen, badda mina ögon med kallt vatten och sedan ska jag plugga färdigt.
Hörs sen igen!!

Puss!!!


(P.S. Godkänner och besvarar kommentarer då också. Vet att jag har varit trög med detta men stress, tidsbrist,  plugg, jobb och migrän gör att sånt inte riktigt kan prioriteras.)


Alla löven har fallit....



.....och det regnar ute.
Kan det bli mer deprimerande?
Kan jag bli mer deprimerande idag?





Give me a comment!
Postat av: Sarah

Såg ditt sms.Jag har inge pengar på mobilen :(

2008-10-28 @ 20:21:02
Postat av: r

skitsnygg bild!

2008-10-30 @ 16:39:08
URL: http://rowsie.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0