Jag vill, jag vill, jag viiiiiiiiillllllll!!!

Helst av allt så skulle jag vilja sätta mig och plugga precis nu. Men det går ju inte =/ Måste sova ordentligt så jag kan ta mig upp klockan 8 imorgon och plugga fram tills jobbet börjar (och den HÄR gången så SKA jag fan i mig upp klockan 8 också =P).

Jobbdagen var luuuugn, eller jobbkvällen kanske jag ska säga. Imorgon blir det jobb igen och ännu en dag utan cigg. Oj va jag är duktig =D
Har gett fan i att bita på naglarna också
trots att det är mer frestande än någonsin.

Nu ska jag sminka av mig och sen sova. Känslan av att jag bara vill sätta mig och plugga nu sitter fortfarande kvar, dock börjar tröttheten komma och göra sitt så det lär ju inte vara nå svårt att somna precis.
Ska ju upp tidigt imorgon as you know =P
(I hope)

Hörs imorgon och hoppas ni får sova gott =)
Krama


Min favorit plats, mitt lilla krypin där jag kollar på film, pluggar, läser m.m.
(visserligen brukar datorn bli förflyttad till sängen när jag ska glo på film och böckerna brukar jag läsa i min fotölj framför fönstret.
Men jag föredrar mitt ombonade krypin....



....överöst med prylar...



...och annat....som min pennhållare....



Bokhyllan som sattes upp häromdagen börjar långsamt men säkert fyllas....



....finns det något vackrare och mysigare äb massa vöcker högt och lågt?
Speciellt böcker man själv älskar =P



Give me a comment!
Postat av: elvira

Svar: det är från en av CK´s låtar :)



va mysigt det ser ut!

2008-10-22 @ 15:00:58
URL: http://komigennuva.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0