JadaJadaJadaMonkey

Dåligt med fantasi idag men tro fan att humöret är på topp =D Ingen aning om varför but I don´t really give a fuck!!! =P
Kanske det fina vädret har något med saken att göra? =)
Vem vet.

Sovit gott?

Själv har jag sovit som en bäver. Drömde dock en riktigt skumm dröm. Den handlade om mitt ex (som under slutet av vår relation fick liiiite problem med det här med alkohol om man säger så) och att jag var på en fest där jag fick höra att han skulle dyka upp. Det var ingen tonårsfest eller suparfest utan ett avancerat garden-party mitt i sommaren.
Jag får syn på mitt ex som sitter i en permobil. Han var sig lik men hade åldrats så han såg ut att vara 50 år istället för 32 år (som han är nu i verkligheten) och hela situationen var så otroligt obehaglig. Det visade sig att han hade fortsatt sitt ohälsosamma levende och dessutom börjat använda droger. Till slut hade hans kropp börjat stänga ner, därav permobilen.
Han betedde sig precis som han gjorde under den bra delen av vår relation, den delen då han inte var aspackad eller konstant stank av gammal alkohol.
Han hade i drömmen slutat dricka och försökte nu leva ett bra liv. Jag komer ihåg hur jag grät i drömmen över hans situation (jag är inte typen som gråter på riktigt). När jag vaknade så trodde jag drömmen fortfarande var sann.

Det läskiga är att för en sån person som mitt ex kan en sådan mardröm bli verklighet, ifall personen inte pushas av sin omgivning att inse vad den håller på med.

Vad han än gör i dagens läge så hoppas jag bara att han fått ordning på sitt liv och att min dröm inte visar sig vara sann.

Okej, nu känner jag att vi måste piggas upp lite!!
Mmmm....

Vad sägs om en apa ur olika vinklar? =D







....upp piggande? =P




Give me a comment!
Postat av: Mikaela

Problemet är väl att hennes övriga inkomstkällor kommer att fallera då bloggen inte längre drar läsare - det är ju tack vare den som hon drar in köpare till BellMe, då hon gör reklam för den sajten varje dag osv. Hur intressant kommer hon att vara för dessa övriga inkomstkällor utan hennes blogg, med andra ord?



Förvisso vill hon ju bara vara 17 år igen, men risken är väl att det inte kommer dröja särskilt länge förrän hon längtar tillbaka till rampljuset - och vem kommer att vara intresserad om hon börjar blogga igen om ett halvår då nya bloggare kommit till tronen?

2008-10-12 @ 16:53:47
URL: http://puckla.blogg.se/
Postat av: LVMH

Haha nej du är inte oallmänbildad om du inte har hört talas om lvmh :P

nej dom står inte direkt bakom champagnen :) bara ett sammarbete mellan dom :)

lvmh e typ ett varuhus också...tror jag :) men det ligger inte i sverige :P



vad betyder månne? (A)

2008-10-12 @ 16:54:54
URL: http://lvmh.blogg.se/
Postat av: Bea

svar: nej det tycker jag faktiskt inte.

2008-10-12 @ 17:11:04
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Uh, träligt när man får problem med droger och alkohol:/...



Sv: Tack för berömmet!:)

2008-10-12 @ 17:25:03
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Viktoria

jaa,har inte blivit sugen en enda gång faktiskt :O så det är bara att kämpa på sen när du väl slutar :)

2008-10-12 @ 18:17:34
URL: http://vickanp.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0