Inge bra!

Hejsan!

Blev inte bloggande igår, hade för mycket med plugget (muntlig redovisning och allt) och dessutom så har min rygg/nacke blivit sämre. Så idag efter skolan så gick jag och la mig och vilade. Håller på att bli tokig på detta =/ Och jag som hade tänkt mig en liten shoppingtur på stan idag. Det sket sig ju verkligen. Det enda positiva är att jag ska på fotboll ikväll, ÖSK-Gais (jag gissar på att det blir 1-1, bara en känsla jag har =P) sen ska jag hem, godkänna och besvara kommentarer och blogga.
Just nu har jag lite för ont för att palla med att sitta här nån längre tid.

Men men, hoppas vi ses lite senare!
Kram!


Smärtans ansikte....



....min rygg och min nacke håller på att bokstavligen driva mig till vansinne





Give me a comment!
Postat av: Tobias

Svar på din kommentar på min blogg:

Varsågod, det var tanken. Några få men smickrande ord var tanken ^^ hehe.



Läste sen att du ändå hade lyckats få upp ett inlägg från mobilen på bloggen, dock en aning sent(?). Men som du säger, det är inte tillförlitligt system. Så jag kommer nog inte försöka mig på det där med mobilblogga :P



Såg det där avsnittet med, helt sjukt asså!!

Sista avsnittet var ju i onsdags, lite trist :(

För det var en riktigt underhållande och intressant dokumentär-serie.



En ny liten kommentar ifrån lilla mig

Jag måste säga att du är riktigt duktig (till skillnad från mig) på att uppdatera din blogg med nya fräscha och härliga inlägg. Fast du har säkert en egen dator och inga syskon som ska göra skolarbeten och shit på den? :P



Simma lugnt!

2008-10-24 @ 22:37:55
URL: http://swe.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0