I suck, I know I do and I´m sooooorryyyy!!!!!

Inte bloggande idag. Bestämde mig för en oförberedd bloggpaus =) Kändes som det rätta i och med att mamma åker imorgon, jag har massa plugg som ligger i högar och jag ville bara ha en riiiktigt avslappnande fredag a la fett hår, morgonrocken lämnar aldrig kroppen och rummet är fullt med högar av filmer, studiematerial, andra böcker, kläder, skor och cd-skivor. And I don´t give a fuck!! Dock har jag bäddat sängen idag =O Wow, funderade på att skita i det men kom fram till att bara för att man har en avslappnad dag så får man inte gå ner sig helt och hållet =P

Hur som helst så är det nu lördag (klockan är efter tolv) och denna dag kommer bli bättre uppdaterad. Jag har idag, fredag, hunnit med en hel del av grejerna som jag tänkte göra nu på lördag. Detta innebär att jag har meeeeer fritid och kan blogga mer =D

Great!!!!

Men men, nu ska jag kolla igenom mina filmer och hitta något riiiktigt kul att glo på.
Sen sova =)
Hörs omkring klockan 10 imorgon. Hoppas jag inte försover mig bara =P
Puss och sov gott!!!


Jag i min "walk-in-closet" =)....



...diggar ögonen på denna bilden =P



....detta är vad jag kallar för att pluta! =P



...jag och mina kläder.
Frågan är vem jag älskar mest? Haha!






Give me a comment!
Postat av: jiin

tack för du tyckte header va fiin :)

2008-10-18 @ 00:53:35
Postat av: LOO- vill du vinna veckansblogg?

Godmorgon :)

2008-10-18 @ 09:45:08
URL: http://loem.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0