I´m baaaaack!!!

Här igen. Suttit och glott på Stjärnor på is och jag tycker det suuuger att Rafael åkte ur. Han var ju mycket bättre än herr Pudel-rockare. Sen att jag tycker att Rafael är en störtskön skådespelare gör väl också sitt i diskussionen att jag ville att han skulle gå vidare.
Utöver detta så har jag och pappsingen sett på Morden på presidenten som är gjord som en dokumentär om mordet på president Bush....som i verkligheten INTE är död. men den var väldigt väl gjord och intressant. Fram tills han sköts, då tröttnade vi. Så nu funderar vi på vad för film vi ska glo på.
Måste ju finnas nått bra i min film-samling tycker jag =)

jaja, detta var en liiiiten uppdate om läget. Återkommer ju sen igen som bekant =)
Nu måste jag kila!!


Till filmen blir det den nya chokladen från Marabou....



....nya Amigo!!!!



...spännande att se hur den smakar =)




Give me a comment!
Postat av: Louise

haha jag tycker det är roligt med människor med egna åsikter! :D

Händer imorgon då gumman?



Puss!

2008-10-19 @ 01:58:21
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh, jag tycker den är god :D vad tyckte du? :)

2008-10-19 @ 21:54:03

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0