I KNOW!!

Jag vet, jag uppdaterar inte när jag säger att jag ska göra det. Kalla mig tidsoptimist. Hade tänkt att uppdatera igår innan jobbet men satt och pluggade matte c med brorsan och heeeelt plötsligen så var klockan halv 17 och jag var tvungen att dra =/

Idag har jag spenderat halva dagen med näsan nergrävd i böcker och halva dagen i telefon med min vän.
Önska att jag hade fått mer gjort under dagen men så blev det inte.
Nu blir det svenska b plugg, käka middag och sedan psykologi b plugg. Tänkte försöka mig på att börja läsa till ett prov några dagar innan jag har provet så jag inte måste intensiv läsa hela dagen och natten innan provet =P Kan vara en idé.

För övrigt så har jag varit lite foto-galen idag, har fotat preeeecis allt så ifall denna dag och imorgon består av lite meningslösa bilder så se det som ett experiment =P Försöker ju bli bättre på att fota och då måste man ju öva så att säga =)

Nej nu måste jag plugga igen, svenska boken ligger och ser ledsen och oläst ut här bredvid mig.
Bloggar igen innan maten =)

See you then!!


Delar av min frukost.....



...i bilder =P



...mitt svarta guld som jag aldrig kan leva utan...



...och två glas med färsk nyponsoppa...



...för vitaminerna...



...och för den vackra färgen!
Sen blir det oftast gårdagens middag till frukost, har ingenting konstant som jag äter så att säga =)
Så, liknande såna här meningslösa bilder kommer det slungas ut i bloggen under dagen.
Be afraid, be very afraid ;P


Give me a comment!
Postat av: LVMH

Jag kan inte sluta berömma dig för dina bilder!! :D

2008-10-10 @ 17:12:11
URL: http://lvmh.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack så jättemycket! Superkul att höra! :) Min pojkvän frågade om jag var emo när han såg bilderna. Alltså jaa, vad säger man? ;P Inget "fotosinne".



Dina bilder är också fina :) Du har en systemkamera antar jag?



Trevlig helg på dig förresten :)



2008-10-10 @ 17:24:01
URL: http://aims.blogg.se/
Postat av: Madde

hej!

ja idag e de lugnare...men ingen förbättring... nu e de helg iaf!!! va skönt

2008-10-10 @ 18:46:15
URL: http://salongmaella.blogg.se/
Postat av: idd

ååå, gott med nyponsoppa!

2008-10-12 @ 19:58:40
URL: http://idasstyle.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0