Huvudet värker!

Det är söndag och huvudet värker som satan. Förstår inte detta. Nej, jag var inte ute igår och söp mig redlöst full. Dock var jag vaken till klockan fyra i natt och idag har jag slutat röka. Kan säkert vara en kombination av dem bägge som gett mig denna huvudvärk.


Tom och inte en allt för intelligent blick, detta är jag idag =P....



Idag ska jag organisera bland mina grejer. Har stora högar med böcker och papper som ligger överallt.
Jag har inge problem med att ha lite o-ordning omkring mig, dock kan det vara bra att iallafall ha sådan ordning att man HITTAR något.
Bara ett förslag sådär =P



....Och sen ska jag bara rå om mig själv. Ta det lugnt i pluggandet. Inte stressa någonting och bara försöka njuta av söndagen =)
Greeeeeat!!! =D

Hörs sen och ha en super duper bra söndag!!!!!!
Kram! =)








Give me a comment!
Postat av: Louise

Nej usch! Det skulle inte jag heller göra, jag menar, vad ger vi för signaler till våran barn?



Åh okej! Vad har du för plugg då gumman?



Jag ska städa massor, imorgon kommer svärmor hit och då ska det vara spottless här hemma. :)



Hur mår du då gumman?

Puss!

2008-10-19 @ 16:03:33
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Lydia

sv: tack =)

2008-10-19 @ 16:22:36
URL: http://lydiaz.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0