Hur orkar man?

Jag kom hem från matte C, jag åt, jag somnade, jag vaknade, jag badade, jag somnade nästan bredvid min pudel i sängen med bara handduken på mig och jag frös som fan när jag steg upp.

Hur kommer det sig då att jag sitter här och bloggar när klockan är tolv typ?

Jo, för jag äääälskar att blogga. Önska jag kunde vara som dom som inte gjorde annat än bloggade på dagarna =P Fast det går ju inte, skola och jobb måste tyvärr få gå först.

För er som har hängt med ett tag så ser ni kanske att jag har börjat pilla på desingen i bloggen? Ska göra den mer höstig, dock har jag inte kommit så långt, återigen, tidsbrist.
Men till helgen ska jag byta bakgrund och fixa med headern. Vet Dock inte vad jag ska ha i headern. Blir väl massa bilder i ett virr varv som alla andra har det =P

Nej, nu blir det till att gå och lägga sig. Tänkte nämligen ta mig upp tidigt imorgon och få lite plugg gjort innan jag går på jobb klockan 17.
Det är visserligen inte speciellt uppmuntrande att gå upp tidigt, det är ju så helvetiskt kallt på morgonen!!!

Jaja, skit samma, nu väntar sängen! Hörs imorgon!


Bevis på kylan som innfinner sig på morgonarna.....



....kondens kallas detta och tyder inte på att det är varmt ute =P



...det är mer varmt inne om man säger så.
Slutsats; Jag vill stanna inne hela dagen imorgon Haha!






Give me a comment!
Postat av: partykatten

det fula är att ingen i hela klassen har röttt hår :D duvet.. ljuset.. mitt är mörktbrunt=O

2008-10-07 @ 00:21:47
URL: http://partykatten.blogg.se/
Postat av: Kikki

Hej såg din komentari min blogg. Det finns bara en anledning till att jag har de rosa just nu annars gillar jag inte färgen så himmla mycket.

Det är juh Bröstcancer månad så då får de vara rosa.



Men jag gillar din blogg.



Hur hittade du min?

2008-10-07 @ 01:00:48
URL: http://kikkilin.blogg.se/
Postat av: partykatten

haha hon vaar en riktigt sur kärring!

2008-10-07 @ 10:14:58
URL: http://partykatten.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Ja men vafan man blir ju bara fööör trött, de är ju mensiga hela tiden med :P Haha vet inte vad som har hänt med Matcho stilen? För nu är ju hela bunten kärringar ;)

Ja det gjorde jag :) Hoppas du sov gott med!

2008-10-07 @ 11:54:03
URL: http://beatricedanielsson.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0