Hoho, försöker mig på att mobilblo

MMS

Hoho, försöker mig på att mobilblogga. Ser detta som ett test :P Just varit iväg och köpt biljetter till fredagens ÖSK-Gais match. Kändes lite meningslöst att sminka mig när jag bara skulle in till stan i tio minuter. Men men, i och med gårdagens slapp-dag så kan det ju va trevligt med en dag i ytlighetens tecken :D Nu ska jag sätta mig med studierna en stund. Men kommer strax tillbaka igen :) Puss



P.S!!

Detta mms som är ovan skickade jag i går, lördags, och det dök upp NU på bloggen. Väldigt skumt måste jag säga =P
Men men, så mobilbloggning funkade.....ett drygt dygn efter att man skickade mms:et
Haha!

Just nu sitter jag och glor på "Ensam mamma söker". Vet inte varför, kanske för att det inte finns nå bättre på tv:n =P
Återvänder hit sen igen =)
Kram



Give me a comment!
Postat av: Tanja

Va skönt att provet gick bra!



Hmm.. tror nog att Ösk kommer att förlora, de är inte i toppform för tillfället :)

Inte för att jag varit och tittat på någon match men jag har hört och läst :)

Så de har hemmamatch på fredag eller?



hoppas att helgen har varit bra!

2008-10-19 @ 20:42:10
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

har alltid undrat hur mobilbloggning fungerar? måste man ha någon form av internet eller vad gör man, haha. men fin design på bloggen!

2008-10-19 @ 21:20:24
URL: http://bizzi.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0