HEMMA!!!! =D

Nu är jag till sist hemma. Något sent, eller kanske man ska säga tidigt =P
Ja, hur som helst så har min kväll varit helt underbar =)
Hoppas det blir många sådana kvällar igen och igen och igen OCH IGEN!!!!!

Finns det någonting bättre än riktigt bra vänners sällskap?
Tror inte det. Möjligtvis om man har en super underbar familj som är tok-roliga att umgås med så kan dessa hamna på jämn plats.


Bild från kvällen då vi bland annat var på bio.....



....en rök paus innan bion började. Tilltugget redan ordnat som ni ser =P
fFer bilder kommer imorgon


Nu ska jag sova. Min pudel ligger redan och sover här bredvid. Hon är så söt som ligger och väntar i min säng på att jag ska komma hem. Älskar henne, my friend och min familj av hela mitt hjärta!!!

Hörs imorgon...eh...eller om några timmar kanske man får säga =P
PUUUUUUSS!!!!





Give me a comment!
Postat av: Sara

Nä, bra betalt är det inte... jobbar natt, och då går man 22-07 och det är både ensamarbete och man kan inte gå ifrån, så det är rätt låst... tur man inte jobbar natt så ofta :o)

2008-10-05 @ 06:39:47
URL: http://kaipiyonet.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEJ, det finns banne mig inget bättre än det, må gott.

2008-10-05 @ 11:38:13
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: A

Dom är från Zara! Visst blir man helt kär i dem?! :)

2008-10-05 @ 15:21:31
URL: http://brunettens.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0