Happy, happy, haaaaappy!!!!

Vet inte vad som just kom över mig! Jag har misskött mitt bloggande (oj oj oj då, kära nån =P), pluggandet går trögt, jag har ett stort ha begär efter en viss klänning från H&M som kommer ut i november och jag fick just veta att mina üüüüber snygga skor som jag har beställt har blivit försenad....med ca TVÅ MÅNADER!!!!
Men trots allt detta så är jag super lycklig!!

Skumt!

Men ibland kanske hjärnan helt enkelt  bestämmer sig för följande; "Nä-äää, nu skiter vi i dessa bekymmer, stora som små och bara paaaaaartajar loss härinne. Woho, shack that ass Miss Höger hjärnhalva!!"
Man kan ju hoppas att det är så iallafall =P

Förresten!! Kom på, för ca fyra timmar sedan, att jag har visat bilder på min pudel (hon har till och med en egen kategori) och salamandern Fläcken/Pricken (en dog, dom såg likadana ut så det är omöjligt att avgöra vem som är den som lever) men inte på mitt tredje husdjur!!
Så jag gjorde det enda rätta och fotade den lilla krabaten och ta me fan, han blev som förälskad i kameran. När jag sedan gick in i rummet med kameran igen så kvittrade han (ni lär ju fatta vad det är för djur nu) som en galning, jag fotade honom och han blev nöjd. Sen började han kvittra igen och gav sig inte fören jag fotat honom.
Vet inte om det är blixten eller kameran han gillar. Men något av det måste de ju vara.

Nu är tanken att jag ska sova, har en söt pudel som försöker slicka min hand hela tiden, hon gör det då hon tycker att jag borde göra någonting om jag inte gör. Hon kan ju trots allt inte prata.
Få hundar kan det har jag hört =P
Humorn är på topp som ni närker! Mohahahahaha!!

Nu väntar sängen och imorgon (om några timmar) så bloggar jag igen!!! =)
Sov gott!!!


Here he comes....



....ingen mindre än min kamera-kåta undulat Falcon!! =D
Uppkallad efter ölet med samma namn.
Han ser ut som om han beundrar sig själv i spegeln han har framför sig =P





Give me a comment!
Postat av: Naia

Haha, okej :)

2008-10-11 @ 12:51:46
URL: http://juppsan.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0