Goooooood Moooooorgooooooon!!!

Sitter här med psykologi b materialet och pluggar som en tok, gud va jag är duktig känner jag =D
Det går bra dessutom. Herregud va jag är sprallig och igång idag. Vet inte vart jag ska ta vägen, vet knappt vad jag heter, jag vill hitta på så mycket, jag vill kunna så mycket, jag vill besöka så många platser (allt detta kallas för att man blivit besatt av sina skolböcker), jag vill ut ut UT och se och höra om saker.
Jag tror jag håller på att bli knäpp, men jag är iallafall lyckligt knäpp =P

Tänkte bara ge en liten uppdatering om läget =)
Kommer kolla in här när jag tar min riktiga paus i pluggandet.
Flitighetens lampa lyser.....


Och maaaassor med saker som jag ska kunna till imorgon....



Men tro fan att jag är ambitiös =P.....



...Yeah!
My workstation...



....organiserat kaos =)



....och så får man ju inte glömma att kolla bloggen då och då =P


Otroligt intressanta bilder (I knoooow =P) men det kommer annat sen.
Kram!!



Give me a comment!
Postat av: Sarah

Naow va du är duktig :) Lycka till i morgon tjejen!

2008-10-14 @ 15:13:12
Postat av: Hannah

Shiatsu dyna är en sån där som man kan sätta på sin fotölj och bli masserad med små kulor, den är verkligen bra för problem ryggar, har skolios så den är guld värd =)

2008-10-14 @ 15:46:59
URL: http://xol.blogg.se/
Postat av: Hannah

Typ el-giganten,siba,mediamarkt där min är inköpt..

2008-10-14 @ 16:15:54
URL: http://xol.blogg.se/
Postat av: Hannah

SV; Jo, jag vet :) Det gäller ju att ha någon morot liksom. Lycka till med pluggandet själv! :)

2008-10-14 @ 16:20:23
URL: http://uglies.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0