God Morgon!!! - Onsdag

Gick upp halv nio idag, gud va jag känner mig duktig =D Ännu en dag utan cigg och ännu en dag utan att tugga ner naglarna till nästintill icke-existerande status. Oj oj OJ va Helena är duktig!! =P

Blev lite smått förtvivlad då jag kollade in min kalender för några minuter sedan. Usch, kan inte bara veckorna rulla på snabbt nu medan jag sover så det blir jul. Har så mycket att göra fram tills dess så jag kommer bli smått tokig =/
Även om det är helvetiskt kul att plugga igen så är det ju samtidigt extremt jobbigt. Speciellt då man gör allt för att få tiden att räck till men den ändå inte gör det.
Men det är bara att bita ihop och gilla läget =P Jag kommer kunna vara stolt över mig själv....sen....när jag får tid... Haha!

Nu ska jag sätta mig med svenska b men först dra iväg ett mejl till min projektarbetslärare.
Hörs om nå timme igen!


Åååååångest....



....min onsdag är fullbokad så att säga



....men till min förvåning så upptäckte jag detta!!!
Jag har INGENTING inplanerat denna helg =D
Dock ska jag plugga för att komma ikapp i matte c. Men ändå =)



....helvetes måndagen den 3:de november.
Min svenska b lektion krockar med religion a provet och på kvällen har jag prov i matte c.
Kuuuuuul, eller inte.


Nåväl, nog med gnäll från min sida =)
Nu väntar plugget!!




Give me a comment!
Postat av: Sarah

Kul med bilder på kalender :)

2008-10-22 @ 12:06:49

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0