Fuck!

Jag är så jääääääävla braaaaaaaa!!!

Suttit och pluggat som en gnu
och faaaaan va jag är braaaaaa!!!
Tror jag ska skriva en låt om mig själv, tror ni den säljer? =P Nja, inte med min sångröst iallafall.
Mohahahahaha!!!

Har lektion klockan 8:30 imorgon, vilket innebär att jag ska upp klockan halv sju. Fuck säger jag bara!
Men men, får skylla mig själv, suttit och pluggat som en tok, just skickat iväg loggboken till min projektarbetslärare och om jag ska vara heeelt ärlig så trooooor jag det kommer gå bra på provet imorgon.

Sen är ju jag otursförföljd titt som tätt så det jäkla ödet lär ju sabba för mig.
Jaja, nu väntar kvällsciggen och sedan sängen!

Hörs imorgon =)




...man kan inte göra annat än att älska sig själv dagar som denna =P



...bara önska att mina stumpar till naglar kunde tänka sig att växa lite snabbare =/



...nu ska iallafall en väldigt trött Helena ta och sooova!!!! =)





Give me a comment!
Postat av: bea

hej, tack för kommentar =)

fin blogg, har du gjort den själv?

2008-10-08 @ 02:29:28
URL: http://beatrixxx.blogg.se/
Postat av: Mia

Det var faktiskt bara 2:a gången jag red i hela mitt liv igår..jag älskar det redan! Ja, hästar tar ju en mycket tid :/



Det finns ett kosttillskott som heter något med Selica som jag använde tidigare, för mina mina naglar växte aldrig. Det kan jag verkligen rekommendera! Du kan ju fråga på Apoteket och höra vad dom säger :)

2008-10-08 @ 09:58:44
URL: http://aims.blogg.se/
Postat av: madde

ja det är hon verkligen :D ha en bra dag!

2008-10-08 @ 11:52:48
URL: http://madeleinnem.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0