Första bloggningen!

Ingen bloggning har skett under dagen. Har haft lektion och sedan har jag helt enkelt varit för trött. Somnade i soffan FRAMFÖR GOSSIP GIRL!! Ffs liksom! Men men, sen har jag städat. Skönt att mitt rum efter mycket om och men nu börjar se snyggt ut =)

Strax ska jag röra mig mot bussen, har matte C nu klockan 18 till klockan 20.
Hoppas verklgien inte det är nå komplicerat idag, känner att jag inte orkar med det. Men vad tänkter jag på egentligen? Det är ju matte C! Tro fan att det kommer vara nått komplicerat =P

Jaja, nu ska jag slänga i mig en macka, gosa med pudeln och sedan iväg =)
Hörs ikväll!!
Puss!!!


Jag i morse.....



...tom blick



..."Helt jävla borta" kallas det här ansiktsuttrycket =P



...från svenska lektionen.
Ser ni hur solstrålarna lyser in till vänster i bild? =)



...lite tungt att sitta inne på lektion en av de få dagarna som solen faktiskt lyser =/



...och snacka om att den lyste =)




Give me a comment!
Postat av: Loo

Har du sett Tristan+Isolde? vad tyckte du om den?

2008-10-06 @ 19:06:36
URL: http://loem.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0