Försökte, men det gick INTE!!!

Försökte mig på att mobil-blogga. Hm, det gick inte. Suger ju också att det ändå kostar för varje misslyckat försök. Försökte två gånger =P
Kanske inget att förlita sig på om man vill spontanblogga från bussen kanske.

Sa ju att jag skulle blogga vid klockan 10 idag.....om jag inte försov mig......vilket jag gjorde =P.
Gick upp klockan 7 i morse för att säga hej då till mamma som nu sitter på flyget till Bankok där hon sedan ska vara i tolv timmar och sen åka vidare till Nya Zeeland. Efter att jag sagt hej då så gick jag och "vilade" en stund. Inget bra beslut. Förresten, gissa om jag var avundsjuk när jag såg hur hon packat. Kjolar, tunna plagg och BADKLÄDER!!! Fuck! Jag vill inte vara i Sverige just nu.
Jag må vara patriotisk men tro fan inte att jag tänker vara det när vädret är såhär kallt!!!

Idag har jag dessutom varit i stan och köpt biljetter till matchen på fredag. ÖSK-Gais. Biljetterna till på många, ÖSK-Helsingborg, är redan inköpta =D
Uuuuuunderbart säger jag bara =)
Ska bli så otroligt kul!!!
Två matcher på en vecka!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag sätta mig och glo lite på nån film, men kommer strax med ett till inlägg =)


Frågan är, vilken film ska jag ta? =O....



.....också kallat; Dagens I-landsproblem






Give me a comment!
Postat av: stine

hehe tackar, ja har tagit bort all skit så den ska bli ren :D

2008-10-18 @ 17:12:50
URL: http://lillastine.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0