Flitighetens lampa!

Nu går det undan kan jag tillägga. Min huvudvärk är borta och nacken känns för ögonblicket mycket bättre så nu pluggar jag som en tok! Word har ett helvete med att hinna byta sidblad samtidigt som jag skriver =P

Vat ni vad jag fick för några timmar sedan?
En sms avi från H&M =D Beställde lite grejer där i förra veckan och nu har det kommit. Dessutom var jag ju och shoppade i lördags och dom grejerna har jag ju inte heller hunnit visa upp här ännu =O
Ska hämta paketet på lördag tänkte jag och då hoppas jag att jag kommer hinna visa upp vad jag har köpt =)

Nu måste jag återgå till pluggandet!
Hörs sen igen!!

Pussssssssssss


Flitighetens lampa lyser starkt....







....och får absolut inte störas nu!




Give me a comment!
Postat av: EMS

Fina bilder! :)

2008-10-31 @ 10:09:40
URL: http://inseparable.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0