Facebook!

Sitter här och försöker plugga, slutsats: Det går inte bra. Vad som suger är att en hel uppgift måste vara färdig till imorgon. Just den uppgiften oroar jag mig inte så mycket för. Det är mer den jag sitter och jobbar med nu som gräver hål i mina nerver =P

På huvudvärk-fronten intet nytt!!

Förresten så har jag skaffat facebook. Var länge en i härdig motståndare till detta men ibland får man väl släppa på sina principer och vara lite mer öppen...I guess.

Så nu kan ni finna mig där, ni vet ju vad jag heter så det är ju bara att söka och lägga till mig =) Kul å kunna snacka mer med folk ju!

Nu ska jag återgå till den här jävla uppsatsen. Om jag får tid över ikväll så ska jag lägga upp bilder på det jag shoppade i lördags. It´s soooo pretty!!! =D

Ses snart!!


My facebook!!....



Snart fyller man ju år också....



...och ja, jag är singel =P
Haha!




Give me a comment!
Postat av: ♥Blondiie♥

plugga som går åt helvete, tja då är vi på samma våglängt, jag har en säkerhetstenta och barnen slåss så får vnta till efter 20.00 när dom sover ^^

grattis i förskott=)

2008-10-28 @ 19:57:19
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Emms

sv: ja de va ju lite synd :P

men bara så du vet, akvariumet är 50 l och det tar inte så mkt plats, så du kanske skulle få plats me de? :)

2008-10-28 @ 20:11:35
URL: http://konstigaemms.blogg.se/
Postat av: Angelica

Oj, alla har facebook nu för tiden!

2008-11-02 @ 22:44:40
URL: http://blondiecake.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0