En RIKTIG söndag!! =)

Vaknade ca halv två idag. Shit, länge sen jag vaknade SÅ sent. Men för er som läste inlägget innan så vet ni ju ungefär hur sent jag kom hem, så det kanske inte är så konstigt ändå =P

Denna söndag är precis som söndagar ska vara. Jag pluggar lite, jag städar lite, jag slappar med en bok lite, plockar upp sakerna från källaren till mitt rum lite och snart ska jag glo på en film....lite =P
Heeelt underbart!!

Det suger dock att det är måndag imorgon. Var tar dagarna vägen egentligen!!??!! Tycker veckorna bara springer förbi nuförtiden. Annat var et när man var liten och dagarna fylldes av lek och kändes som om dom varade för evigt. Det är ju trots allt inte alltid så att tiden går snabbare när man har roligt. Ibland handlar det helt enkelt om VAD man gör med tiden. Nufötiden hinner man ju knappt med någonting, när man var liten hann man med massor med saker =)

Som jag skrev i inlägget igår så hade jag det riiiiktigt trevlig igårkväll/natt.
Dessutom så lovade jag i inlägget att jag skulle lägga upp massa bilder =)
So here it comes!!!


Vi hade värsta myskvällen. lagade mat, glodde på film....



Gick på bio.....



Satt och snackade skit....



...drack vin och kedjerökte under fläkten =P
Nyttigt värre!



...lagom dragen man ser ut Haha!



...hatar min profil. Blir ju inte bättre av att bilden är skakig!



...min kompis tror för övrigt på Förtrycket Av Kvinnor =P
Nä men masken är från Tunisien....



...och jag tycker den är riiiiiktigt snygg =)



...bredvid hänger ÖSK-tröjan.
Kvinnoförtryck till vänster och maskulinitet till höger Haha!



...Man blir så varm i hela kroppen då man ser ÖSK loggan =D



...under hela kvällen kom det bara mysko bilder.
Som denna;
Halsen på en ölflaska
=P


Detta var lite bilder från igår.
Nu ska jag återgå till att plocka i mitt rum så att jag sen kan ta massa roliga bilder.....omdet hinns med. Kamera batteriet bestämde sig för att ladda ur så det måste laddas klart innan bilder kan tas....självklart =P

Ses om en stund igen!!!





Give me a comment!
Postat av: Nathalie

Jo jag var där i början av september och det känns som evigheter sen nu!

Och vi fick ju åka buss ist, det var ingen höjdare heller :P men en kul vecka hade vi iaf! :)

2008-10-05 @ 16:43:42
URL: http://rosarum.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack :) ja visst är det roligt xD

2008-10-05 @ 16:45:45
URL: http://saftflicca.blogg.se/
Postat av: Jillian

Tack så mycket!: )

Ja, det håller jag med dig om! hihi!

2008-10-05 @ 17:04:05
URL: http://jillianpang.blogg.se/
Postat av: frida

Ja...ditt problem med glassen hade jag gärna haft=) Du verkar ha haft enn trevlig kväll...=)

2008-10-05 @ 17:30:14
URL: http://thefrida.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0