Dra mig baklänges!!!

Detta med att sluta röka har fungerat ganska så bra faktiskt. Har inte nå direkt sug efter ciggen. Men det kommer väl om några dagar, då kommer abstinensen och saknaden =/ Men det är bara att stå ut och tänka på hur bra ens kropp kommer må och på hur mycket pengar man kommer spara =)

Har suttit och försökt att plugga lite, detta med ett väldigt ovist resultat. Går inte så bra, kan inte koncentrera mig, har tankarna på andra håll. Men men, snart är det middag. mums, så då får jag nå riktigt underbart att lägga tankarna på. Nämligen maaaaaaaaaaaaaaaaaat!!! =P

Som jag skrev i förra inlägget så skulle jag sortera upp alla mina böcker. Olyckligtvis så fick jag inte plats med alla. Så jag och pappa snodde en vägg bokhylla från ett annat rum i huset (och om två veckor då mamma kommer hem så kommer vi be till varje gud som finns att hon inte märker detta =P) och satte upp på min vägg =)


Tadaaaaaaa!!!!!......



...Yeaaaaaahhh!!!



...placerad bredvid min andra bokhylla, men ovanför mitt skrivbord.
Älskar att ha filmer, böcker, musik, dator, anteckningsblock, skissblock och andra smått kreativa saker samlade på ett ställe =)



....fem böcker pryder nu min vägghylla. Orkade inte sätta dit fler =P
Fick större lust att blogga =)


Usch usch, nä, måste skriva lite mer på svenskan och sen tar jag paus för middagen.
Hörs sen!!


Give me a comment!
Postat av: Indira

Ja hon är lite knäpp den där katten :) Hon sprang bort för att vi skaffade hunden, men nu bor hon på övervåningen så nu är hon lycklig ;)

2008-10-19 @ 17:30:56
URL: http://indiira.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0