Djursex???

Allt bra?
Här är det toppen
, jag har just käkat en utsökt kycklingsoppa (hemgjord, INTE konserv =P) och sitter nu med mitt kaffe och slappar.
Skön kväll, synd att det är måndag imorgon bara =/ Känner att den obligatoriska söndags ångesten är på intågande.
Strax ska jag sätta mig med matten och sedan se en film innan sömnen får komma och ta mig. Film blir det förutsatt att det inte är nå bättre på tv förstås.


Nu över till något avsevärt mer seriöst:
Igår då jag och min vän stod utanför bion så fick jag syn på en affisch som satt på väggen. Det var en valp på bilden och eftersom jag är en stor djurvän så smälta mitt hjärta när jag såg den söta, lurviga valpen.....



...valpen är en vit golden retriver.
Trots den dåliga kvaliten på bilden så ser man hur söt den är.

Sen läste jag var affischen handlade om och blev väldigt chockad.....



...Självklart har man hört om tidelag (sex med djur) men inte fan trodde jag att det var någonting som i dagens samhälle var något större problem. Men eftersom det finns en organisation som nu ska hålla protester om att lagarna gällande djursex är för slappa så måste ju detta vara ett problem.
Hur fan folk kan vara så äckliga så de har sex med djur kan jag inte förstå.

Jag kan i ärlighetens namn säga att ifall lagen sa att jag skulle avrätta någon som utförde tidelag så skulle jag lugnt se denne i ögonen när jag tog dennes liv.
Vilken frihetskänsla och vilken njutning det skulle ge mig.

Människor är sjuka varelser, det är vi alla. Vissa  är bara mer sjuka än andra och dom människorna ska hållas borta från resten.





Give me a comment!
Postat av: Anonym

Tack så mkt :) Hehe, ja den gubben behöver nog inte en telefon :) haha.

2008-10-05 @ 19:47:30
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/
Postat av: isabelle

äsch, vad jobbigt att den där headern inte ska synas... Får försöka fixa det...

2008-10-05 @ 19:57:13
URL: http://cloudynight.blogg.se/
Postat av: Bianca

Sv: haha, jag vet jag var ju liten när den låten var "känd" men en massa minnen poppar upp ändå! xD



Ja, vissa människor är helt sjuka man fattar inte hur de tänker när de har sex med djur!!! Det är verkligen vidrigt!



Aja, ha en trevlg kväll! ;)

2008-10-05 @ 20:30:31
URL: http://ohscarlett.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0