"De e mycket nu"

Jag vet, jag klagar bara now a days men vet ni hur mycket skit jag har att göra om dagarna?
Usch, minns hur min studievägledare sa att jag inte var smart som jobbade tre kvällar i veckan och samtidigt läste 400 poäng per termin.
Kanske han hade rätt?

Men men, dels är det kul å jobba, jag menar, vad fasen annars ska jag göra om kvällarna? Jag har ingen lust att plugga varje kväll i veckan. Man behöver lite miljöombyte från skolan och då undrar jag om det finns ett bättre sätt att få miljöombyte än att tjäna pengar på det samtidigt? =P

Idag blir det som redan antytt, jooooobb från klockan 17 till klockan 21.
Imorgon är jag heeeelt ledig så då blir det bara massa pluggande. Jag har inte mycket till liv längre. Men det är lugnt, jag prioriterar gärna bort en del av mitt sociala liv för att få snygga betyg och kunna jobba på kvällarna.
Tror det kallas för mognad och är något som man brukar få då man blivit vuxen, speciellt om man misslyckats i gymnasiet =P

Nu ska jag strax ta ett hopp in i duschen så jag hinner blogga en gång till innan jag drar på jobb =)


Utomhusklädnad från igår....



....konstig färgkombination?
Rosa halsduk, lilahandskar och röd sammetsväska.
Men konstigare blir det.....



...Craaaaazy orange säger jag bara =P


Nu ska jag läsa lite bloggar, igår vad det ganska dött i bloggvärlden så jga hoppas på ett riktigt uppsving idag med maaaaasssor med intressanta blogginlägg =D
Sen väntar duschen.
Hörs om en stund igen =)







Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0