Dagens!

Vaknade med huvudvärk, vägrade ta migrän tabletten, fick värre huvudvärk och måste trots detta plugga m.m.
Har en hel del grejer att göra idag. Det mesta är antingen psykiskt elelr fysiskt ansträngande. Urk, skulle bara vilja lägga mig ner i sängen och klaga några timmar till.

Strax ska jag käka lunch, min favorit mat står på schemat vilket är pyttipanna. Hemmagjord såklart. Ingen annan sort går ner i min strupe =P

Nu ska jag sätta mig och läsa igenom massa psykologi papper en stund och sen, som sagt, äta.
Återvänder hit sen!

Hoppas ni har en super bra dag!!! =)
Kram!!


Dagens schema....



1. Bli helt färdig med svenska uppgiften (Jämförelsen)
2. Vidare utveckla projektrapporten (rapporten)
3. Plugga till provet på måndag (matte)
4. Tvätta kläder (URK!!!)
5. Mata min vän i akvariumet

Utöver detta ska även en uppsats i religion vara inne senast söndag, på måndag har jag även ett prov i religion, till på onsdag ska två psykologi uppfiter vara inne etc etc....
Kul med ett liv, eller hur?



Give me a comment!
Postat av: Frida

taack för kommentaren =) haha



ha en bra dag

2008-10-29 @ 13:10:58
URL: http://misssweden.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0