Away!

Nu ska jag snart dra till jobbet, träffa människan på personalavdelningen och sedan, klockan 17, börja jobba. Urk!
Känner mer för att sitta hemma och plugga än att jobba =/ Men men, jobba måste man också göra.
Det bästa är att innan man vet ordet av det så är hela veckan slut =) Och på fredag är det ju löning/studiebidrag =D

Satt och glodde på tv medan jag käkade och såg den absolut sötaste reklamen just nu (utöver Vattenfalls reklam med isbjörnen) den med lammet i Lambi reklamen.
 Såååå otroligt söt, så jag fotade den =P


Ett stycka lamm....



...jag höjer alltid volymen för att höra den fina musiken till reklamen =)



....intressant hur en reklam kan påverka en...fast det är ju de som är hela poängen med den förvisso =P



...sååååå sööööööt!!! =D


Jaja, måste sätta fart nu =)
Hörs ikväll men jag ska försöka mobilblogga.
Får se om det fungerar denna gång =P
Kram!!!






Give me a comment!
Postat av: Suzz puzz

eyy hur kan jag ha missat den där reklamen? ^^

ha en bra dag!

2008-10-21 @ 23:12:30
URL: http://woodstocksixtynine.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0