Återigen, varför?

Urk, blä, suck och stön.
Trött som faaaaan är jag.

Har jag sagt att jag hatar onsdagar?
Nej, jag menar allvar, har jag sagt det?


Jag känner för att misshandla mig själv....



....men först måste jag göra rent spegeln.


Okej, jag kommer inte misshandla mig själv, jag vet inte vad jag säger just nu och jag vet inte varför jag lägger upp en bild med en skitig spegel så det ser ut som om mitt ansikte vore tillverkat av finnar.
Tror jag inte kommer kunna hålla huvudet upp länge till

Sov sött så hörs vi många gånger imorgon!!!




Give me a comment!
Postat av: Söderlund

Söderlund har nu skrivit ihop ett nytt diskussionsinlägg! Denna gången är det frågan gällande att "ge eller få?" vid oralsex som han vill få svar på. Hoppas och tror att just du vill lämna dina tankar i den här diskussionen som är öppen för alla. Det finns inga rätt, inga fel, bara en total och naken sanning - varmt välkommen och tack på förhand för att du vill dela dina tankar i ämnet med oss.



Fin blogg du har i övrigt förresten! :)

2008-10-02 @ 01:53:32
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Ida

tack:)

jo knölen gör mig lite halvt galen, men jag kan inget annat göra än att vänta...suck.

nu närmar sig kl två tiden, fast tre timmar kvar tills dess dock men är rätt slut efter första riktiga arbetsdagen efter viruset, nio timmar efter här;)

2008-10-02 @ 08:00:53
URL: http://aupairen.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0