3 ½ timme, känn på den ni!!

Urk blä suck och stön. Sov 3 ½ timme i natt. IIiiiiinte bra Helena. Men tro fan att jag tog mig upp till lektionen. =) Klockan 8:30 satt jag i salen och väntade på att 2 ½ timmes lektion skulle dra igång. Sen kom jag hem och DÅ slog tröttheten mig som en sten i ansiktet. Jag har inte varit så nå bar de senaste timmarna om man säger så =P

Det blir mycket bloggande om plugg just nu, men om ärligheten ska fram så gör jag inte så jätte mycket annat =P
Tänkte försöka återinskaffa något typ av liv om två veckor då matte c provet är över. Men fram tills dess så ska flitighetens lampa lysa dag som....eh...natt?

Klockan 18 har jag matte c lektion till klockan 20.
Tänkte hinna med att plugga lite psykologi b innan dess så jag ska nu sätta mig med mina stenciler och vara ambitiös.
Jag kommer blogga innan jag drar iväg på lektion såklart =)


ALLA dessa stencil-staplar ska jag kunna till på onsdag....



....väldigt kul med så mycket instuderingsmaterial....



...NOT! =P



...tur att det är ett sånt intressant ämne iallafall =)





Give me a comment!
Postat av: Sarah

Bra detaljer på sidorna på andra bilden :)

2008-10-13 @ 16:31:05

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0