10 TIMMAR!?!?!?!?!?!?!?

Har det verkligen gått så lång tid sedan jag senast bloggade?!!?!!? Shit, vart tog tiden vägen? Fattar ingenting. Eller jo, det gör jag. Min tid stals av matteboken och psykologi b plugget =( Hade hoppats på att jag skulle kunnat dragit iväg och träffat en vän ikväll men den tanken var jag tvungen att slå bort. Får hoppas att vi kan hitta å nått nån dag frmaöver. I miss you homie! You know who you are =P

En annan sak som jag undrar över är hur fasen klockan kan vara snart halv fyra på natten? Jag har verkligen förlorat all koll på tiden nuförtiden.

(Herregud va min pudel snarkar by the way)

Men nu blir det till att ta en titt på mobilens inkorg, har nämligen fått ett sött sms som jag tänkte vänta med att läsa tills jag ligger nedkurad i sängen. Sen ska jag läsa lite VANLIG litteratur (eller okej, det är en bok som jag läser i svenska b som jag ska läsa men jag tycker ju om den, mer än studielitteraturen iallafall =P) och sedan sooooooooooooooova och guuuuuuuuuuuud va jag längtar!!!

Otroligt vettigt innlägg detta blev kände jag. Men men, hörs om några timmar igen =)
Sov gott!!!!


I min mobil så gömmer det sig söta hemligheter.....



....hemlighet som alltid gör en liten Helena väldigt lycklig....



...tihi =P
Vissa sms från vissa indivier gör en gladare än vanliga sms från vanliga individer.
Jag vet, jag hängde inte heller riktigt med i mitt resonemang där



Give me a comment!
Postat av: Malin

jag ska väl hälsa en trevlig söndag till idg :) har med en pudel förresten :P hur e det annars?

2008-10-12 @ 13:00:48
URL: http://mmolin.webblogg.se/
Postat av: LVMH

Duktigt i alla fall :)

Jag brukar också börja i tid men så blir det att jag lägger undan det och så glömmer jag bort det, så sitter man där dagarna innan ändå ;) Haha



LVMH står för Louis Vuitton Moët Hennessy :) Världens godaste champagne enligt mig ;)

2008-10-12 @ 13:03:04
URL: http://lvmh.blogg.se/
Postat av: Malin

aaa molly e min pudel, eller snarare familjens pudel :P

2008-10-12 @ 15:00:32
URL: http://mmolin.webblogg.se/
Postat av: Malin

den mobilen du har , är den bra? funderar på att köpa en likadan. :)

2008-10-12 @ 23:13:10
URL: http://baramalinn.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0