What I need right now!

Sitter här framför tv:n och glor på the Hills. Försök hitta en bättre serie. Den är små töntig och väldigt uppgjord men Oooooo så bra!! Dessutom gav den svar på en känsla som  har hängt över mig hela tiden, jag behöver lite hedlig shopping.
Med en väninna. Shopping, fika etc och bara ha en hel dag.
Var alldeles för länge sedan!

Medan vi ändå är inne på ytliga saker så kan jag ju påpeka att mina stumpar till naglar nu börjat bli riktigt fina =D Jag är ooootroligt stolt över att jag har lyckats hålla mig från att bita ner dom =)


My pretty nails....



.... =)


Känner att jag blir lite distraherad av the Hills just nu =P
Bloggar mer med lite bilder när Hills är slut.

Ha det super bra sålänge!!! =)





Give me a comment!
Postat av: Sarah

Kul att du är tillbaka vännen :)

2008-11-08 @ 17:59:42

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0