Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Tanja att göra denna lista!!


1. När gick du upp idag? Strax innan klockan 12. Försov mig en aning =P
2. Diamanter eller pärlor? Pärlor passar mig mer, diamanter har aldrig riktigt tilltalat mig så mycket. 
3. Senaste filmen du såg på bio? Tropic Thunder!
4. Favorit-TV program? Hinner väldigt sällan se dessa program men just nu diggar jag väldigt mycket Desperate Housewives och The Hills
5. Vad åt du till frukost? A-fil, drack nyponsoppa och en kopp kaffe
6. Vad är ditt andranamn? Maj Charlotte (har två mellannamn)
7. Din favoritmat? Har en besatthet av köttbullar just nu, men sånt därgår i perioder 
8. Vilken mat gillar du inte? Hatar lök och palsternacka. Annars är jag en allätare
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Sitter och lyssnar på Britneys nya låtar på youtube
10. Vilken bil kör du eller gillar du? Jag gillar svenskt. Saab eller volvo ska det vara =D Annars är jag ett fan av det nu nedlagda Austin Martin. Ser ut som om Saab förvisso kommer gå samma öde till mötes som Austin Martin gjorde för några år sedan (konkurs alltså)
11. Vilken är din favoritmacka? Med mycket grejs på. Acokado, mozzarella, sallad och så vidare. Mums!
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Folk med kroppsljud =P
13. Vilka är dina favoritkläder? Mina stora tröjor och mina baggy jeans =) Annars är min fluffiga morgonrock en väldig favorit =P
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Vill till Italien och till Skotland. Hela familjen har varit på dessa två ställen men inte jag så jag har en del att ta igen
15. Favoritklädmärke? Inge direkt märke. Men jag gillar BikBoks jeans, GinaTricots partykläder och tröjor och skorna ska vara från Din sko eller GoJane =)
16. Vart vill du dra dig tillbaka? Om två helger drar jag till dalarna, deär mitt paradis på jorden =)
17. Favorittid på dagen? Morgonen eller kvällar efter jobbet =)
18. Om du inte sysselsatte dig med det du gör idag vad skulle du göra då? Ingen aning. Har inte tid för sådana funderingar =P
19. Vilken är din favoritsport att se på? FOTBOLL!!!!
20. Vem tror du inte svarar på Utmaningen? Hur ska jag veta det
21. Vem tror du antar utmaningen först? Que?
22. Coca Cola eller Pepsi? Cola men helst vanligt vatten
23. Fotboll eller ishockey? FOTBOLL
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Morgonmänniska
25. Pedikyr eller manikyr? Skulle behöva en pedikyr just nu
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Jag har massor med pengar på mitt konto som jag inte vet vad jag ska göra med
27. Vad ville du bli när du var liten? Advokat  och polis
28. Bästa barndomsminnet? Väldigt många att välja mellan. Men om jag ska säga ett som verkligen etsat sig fast så är det då vi skaffade labradoren Lady. Det är en dag jag ofta tänker tillbaka till då jag saknar henne som mest och känner att jag skulle ha behövt henne här. Glad att jag fick ha henne i 14 år.
29. Varit i Afrika? Nopp men skulle vilja besöka det såklart
30. Nånsin rullat in någon i toapapper? Jo, halloween kostym för min kompis (han gick som mumie) och tävlingsmoment på läger m.m.
31. Varit med om en bilolycka? Nej och tacka gudarna för det
32. Favoritdag i veckan? Torsdag kväll =D
33. Favoritblommor? Orkide
34. Favorit-snabbmatsrestaurant? Burger King
35. Äger du en cykel? Jupp. Fast jag suger på att använda den
36. Vem fick du senaste mailet från? Min matte-lärare. PÅ EN LÖRDAGSKVÄLL!!! Vissa lärare engagerar sig faktiskt väldigt mycket uppenbarligen.
37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Har inget kreditkort och om jag skulle skaffa det så skulle det INTE vara via en butik utan via en bank och jag skulle aldrig ta det på kredit utan på faktura
38. Läggdags? Försöker komma i säng omkring klockan 12 men oftast blir det en aning senare. SOm igår då jag gick och la mig halv fyra på natten. Inte smart.
39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du utmanar? I don´t know. Allas I guess!
40. Senaste personen du delade en middag med? Mina föräldrar
41. Vad sysslar du med just nu? Skriver detta samtidigt som jag sneglar på Stjärnor på is
42. Favoritfärg? Har alltid fått höra att lila är min signaturfärg. Annars gillar jag de flesta färger men är en periodare även där, just nu är det rosa som gäller av någon skum anledning.


Nu va detta färdigt!!!
Känn er alla utmanade!!!
Förväntar mig få höra att alla har besvarat dessa frågor =D


Nu ska jag återgå till att glo på Stjärnor på is. Hörs om en stund igen =)
Kram!!


Stjärnor på is.....



....med de två mest irriterande programledare jag någonsin sett!!!



Give me a comment!
Postat av: Meela

sv - Tackar tackar, den fansande i blick fånget och gillade alla deras nya - men fick bli en rosa ;)

Yes bodde där i ett år, var utbytes stundet och pluggade på college. Toppen land, så hoppas du en dag åker det för det är det värt. Människorna är toppen och det finns jätte mycket se :)

2008-11-08 @ 21:00:02
URL: http://mysnys.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0