Update!!

Här kommer dagens första och med största sannolikhet sista innlägg =P
Idag har allt gått i ett, vet inte vart timmarna tog vägen...tyvärr. Men men, imorgon är det FREDAG!!! Och då är det jobbfest på kvällen. Funderar på att shoppa lite grejer till festen. Känner att min outfit inte är riktgit färdig. Självklart kommer jag lägga upp bilder imorgon kväll innan jag drar =)

Annars har jag och mamma varit och köpt två skottkärror på stan. Bauhaus öppnar här i Örebro och sålde skottkärror för 99:-/st. Dom vill att man dyker upp klockan 6 på morgonen imorgon och är med och försöker slå världsrekordet i antal människor med sina skottkärror på en invigning. Kul idé som dom uppenbarligen kört överallt annars också, Kalmar innehar världsrekordet. Tyvärr har jag lektion imorgon så jag kommer inte kunna ställa upp =P
Tänkte gå på den extra insatta och icke-obligatoriska matte c lektionen imorgon klockan 8:30 och sedan gå till matte stugan klockan 11 =) Blir mycket matte plugg imorgon....efter det går jag och shoppar.
SÅ antagligen så hörs vi efter min shoppingrunda.
Är inte helt säker på vad jag ska ha på mig, står mellan tre klänningar.
Hm, tål att tänkas på.

Nu ska jag umgås med Jocke som sitter och glor på Analysera ännu mera. Boooring, men men. Sov gott sen =)
Kram!!


Klänninggrubbel....



....volanger eller satin?



...Rosa eller lack? Hehe



Give me a comment!
Postat av: Tanja

har utmanat dig i min blogg! :)



Hoppas att du hade trevligt på festen!

2008-11-29 @ 14:31:16
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Carita

Hihi aw, volanger volanger :)

2008-12-02 @ 19:33:25
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: daniella

vad söt du är :)

2008-12-03 @ 18:18:52
URL: http://fourwalls.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0