Tv-dags!!!

Halloj!!
Dagen har gått i ett
. Vaknade kl 11, pluggade, städade och inväntade föräldrarna som skulle komma hem omkring klockan 12. Sen vid klockan 15 så drog jag och pappa och glodde på fotboll.
ÄÄäääälskar fotboll, synd att Allsvenskan nu är slut =/ Vad ska jag och pappa sysselsätta oss med då?

Sen drog vi på restaurang. Det är ju trots allt fars dag idag så jag och mamma bjöd min älskade far.
Just kommit hem så nu väntar tv:n på lite uppmärksamhet. Kommer hit med lite bilder om allt och ingenting om en stund igen =)


Mord i sinnet väntar =).....



...med ett avsnitt jag redan har sett men det är ju Ooooooo så bra ändå =P





Give me a comment!
Postat av: Tanja

Haha, du har alltid så sköna bilder :)



Jag ska lägga upp några recept, kan bara inte lova när :)



Ska berätta en liten rolig grej, jag jobbar ibland tillsammans med Roni Porokaras flickvän :) heheh..

2008-11-09 @ 20:55:49
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej!

Skulle bara tack för din fina kommentar du lämnade hos mig. Jo min lilla tös håller på med allt hon hitta på. Just nnu är det puzzel som gäller. Men hon ska alltid försöka och ge sig inte första taget. Jag titta lite på din sida. om du vill så kan jag länka dig.

Kramar Madde

2008-11-09 @ 23:51:23
URL: http://madeleinerozanna.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0