The best!!!

Hejsan!!

Sitter framför min underbara dator, pluggar, kollar internet efter julklappar och tuggar migrän tabletter som en galning. Idag FÅR JAG INTE ha ont i huvudet. Har för mycket plugg att göra.

Övrigt så kan jag säga att jag har bestämt mig för att göra lite förändringar i mitt liv. Vad detta är håller jag för mig själv till på måndag. Men jag berättar sen. It´s not a big deal!

Idag har jag varit riiiktigt nyttig. Druckit massor med vatten och ätit säkert en hel veckas ranson av frukt och annat grönt. Mamma köpte hem massa konstiga frukter. Självklart var jag tvungen att inspektera dessa.
Den ena visade sig vara en passionfrukt som såg mer ut som ett granatäpple på utsidan (döm inte boken efter dess omslag) och sedan en riktig speciellt frukt som såg ut som en tomat, men med konstiga blad och dessutom gul/orange aktiv men Oooooo så god!!!


Lite frukt någon?....



...passionfrukt.
Ser ni hur långa mina naglar håller på att bli? Inga stumpar länger där inte =)
Och så det skitsnygga nagellacket som skiftar färg mellan grönt och blått beroende på vilket ljus det är =D

Och så den skumma frukten vars namn jag icke kan....



...visst ser den ut som en tomat???



....fast en gul sådan.
Man kan inte se så väl eftersom bilderna är tagna med skitmobilkameran. Batteriet i systemkameran är slutkört och jag glömmer alltid ladda det.
Ska nog ta och göra det nu.



...det är nästan så att man misstar den för att vara en muterad mandarin



...bladen gör att den nästan ser ut att vara små rutten. Men bladen är jäääätte tjocka och jag var tvungen att skära bort dom med en vass kniv. Dom lossnade inte alls annars.


Jag är nyfiken på vad detta är fören frukt?

Nu måste jag återgå till pluggandet.
See ya later!!! =)





Give me a comment!
Postat av: Jocke

Det där är en sharonfrukt =) Ha en bra helg!

2008-11-13 @ 23:33:52
Postat av: Anonym

den där gula frukten är as god, fast itnte om man är känslig för konsitensen, jag tänter på sniglar ^^ haha

2008-11-23 @ 20:53:08
URL: http://helenaelionorastrom.blogg.se/
Postat av: Catty

är det inte sharonfrukt :P ?

2008-11-24 @ 10:53:27
URL: http://catty.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0