Söt som få(r)!!!

Vad ska man hitta på nu då? Har inte något att göra nu och i ärlighetens namn så känner jag inte för att sätta mig och plugga.
What to to, what to do?
Aja. Får väl glo på nån film...eller organisera min garerob. Borde också ta lite bilder på min shopping som jag gjort och lägga upp här.
När det väl kommer till kritan så finns det ju en hel del att göra även om man inte vill plugga =P

Förresten, jag gick in på Tele2:s hemsida häromdagen för jag behövde lite inställningar, har ni sett den nya über söta reklamen??? Har sett den på tv med men den på hemsidan är så otroligt söt!!!!!!


Mamma!!! Jag vill ha ett svart får i födelsedagspresent!!!!....



....tungan ut och såååå söt!!!



....position 1



....tänk att man kan bli så förälskad i en reklam



....grattis tele2. Om jag inte redan vore kund hos er så skulle erat svarta får garanterat ha vunnit mig över =P



....position 2



...detta är vad jag kallar ett stycke får med attityd



...."What are you waiting for? It´s happy hour!"


Nu ska jag gå och sortera mina skolpapper. Ännu en sak som jag då kommer kunna stryka från min "Att göra"-lista.
Man får väl passa på när man har tid =)
Men kommer strax hit igen!!




Give me a comment!
Postat av: Linda

Jag har bara haft kontakt med Amanda (hundens riktiga ägare) via mail så tyvärr vet jag inte så mycket mer... Hemskt är det och jag hoppas, hoppas denna efterlysning ger något.



Har du en angenäm helg?

2008-11-08 @ 20:34:01
URL: http://songbirdie.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0