Shopping in da town!

Varit i skolan idag och sedan tog jag en sväng förbi stan. Gud va härligt det är med juldekorationerna. Handlade självklart lite julklappar också =) Börjar blir färdig med julhandlandet snart. Alla familjemedlemmar kommer få minst tre julklappar (jag är en rättvis person =P)  och sen ska mina bröders flickvänner få julklappar och självklart ska lille Jocke (love you my friend!!) få några klapapr. ÄÄääääälskar julen!!!
Jag är mer typen som ger än tar.....eh....that did´nt come out right =P
Hehe!

Sen blev det ju självklart lite vanlig hedlig shopping för Helena också =D
Älskar att ha pengar nuförtiden....med nuförtiden så menar jag "Sedan jag slutade röka".
Att ha pengar på kontot äger och känns fantastiskt!!! =)

Strax ska jag sätta mig och plugga, har massor med plugg att göra nu. Urk säger jag bara!!
Har dessutom en essä som ska in efter jul....jo, ni fattade rätt, vi ska skriva den UNDER JULLOVET!!!
Wow, snacka om att jag längtar till universitetet =P Ingen av mina vänner där behöver plugga över jul.
Men nu ska jag gosa med en pudelflicka och sedan glo lite på tv:n och sen, som sagt, plugg.

Hörs senare ikväll =)
Kram




...söta Sotis spejar efter familjemedlemmar



.....snart "The Hills"



....och jag känner verkligen inte för att plugga




Give me a comment!
Postat av: ♥Blondiie♥

jag älskar med julen!!!

2008-11-26 @ 18:31:41
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: LVMH

Först tänkte jag: Oj hon har redan börjat handla julklappar!

Och sen läser jag att du snart har handlat färdigt alla. Haha va? Oj vad du är tidigt ute ;D

2008-11-26 @ 21:30:30
URL: http://lvmh.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0