Nu gäller det!!!

Fingrarna har farit som galningar över tangenterna idag. Nästa vecka ska nämligen projektarbetet, två svenska uppgifter och en religions uppgift in! I helgen kommer jag inte ha tid för nå pluggande eftersom jag drar till Jönköping....för att plugga matte c.....och självklart umgås med min bror =)

Att uppdateringarna suger
när jag har så här mycket plugg är självklart trist men sant. Handlar om att prioritera till slut.
Nu kom min mamma hem så nu ska vi käka.
Ostpaj med en maffig sallad. Mums!

Bloggar sen!!
Puss =)


En liten del av Örebro station under tio minuter av solsken....den enda solen som sågs idag....



Patriotism när den är som bäst....



Anledningen till varför jag va på stationen var för att köpa tågbiljetter, till mig och min underbara pudel....



...som ska åka tåg för första gången i sitt liv.
Jag vet inte vem som kommer vara mest rädd, hon eller jag? =P





Give me a comment!
Postat av: Helena

haha ja, helt rätt (:

2008-11-12 @ 19:48:55
URL: http://helenaelionorastrom.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0