My Darling!! =)

God eftermiddag!!

Idag har jag försökt plugga men huvudvärken är en aning irriterande så väldigt få framsteg har gjorts. Har ca 70 sidor att skriva till på fredag i ett av ämnena. Lagom kul kallar vi sådant =P Men det lär nog gå vägen, om jag verkligen biter ihop och anstränger mig.
Eller vad tror ni? Hihi!

Var och hämtade ut MIN present som JAG köpte till MIN födelsedag =)
And I can´t tell you how happy I´am =)


My darling, my baby....



...Ipod in da box



....En stjärna är född!!!



...baby steps



...I want you my darling!!


Kommer tillbaka alldeles strax =)
Ska bara fota en annan prsent som jag fick hem i brevlådan idag!!

Jocke! You know what I´m talking about!! =P


Give me a comment!
Postat av: Catty

det är lite olika :) du kan ju ladda ner via torrents :) googla :)!

2008-11-25 @ 15:00:33
URL: http://catty.blogg.se/
Postat av: Sarah

Kul att dy har köpt dig en iPod :)

2008-11-25 @ 23:12:57
Postat av: Mimmi Kristina

Åh

2008-12-01 @ 17:02:55
URL: http://mimmikristina.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0