Ipod + iTunes = Massa musik!! =D

Har spenderat alldeles för mycket tid ikväll med att få ordning på min ipod så jag kan använda den imorgon och heeeeelvete vad musik jag la över. Tänkte att hela systemet med itunes bibloteket skulle vara sketa krångligt men efter ett tag så fattade jag allt. Jag verkligen haaaatar sätta mig in i såna här grejer. Jag vill lära mig allt på en gång, inge krångel och sen ska allt fungera som JAG vill! Vilket det också gjorde =)
SÅ nu har jag exakt 717 låtar på min ipod och det är beräknat att det nu, när jag har laddat in allt, ska ta 2,7 dagar att lyssna på all musik =P
Kul beräkning tycker jag


Tidigare idag då jag påbörjade detta tidsödande projekt....



...samtidigt som jag försökte plugga.



.....synkronisering pågår.
Här hade jag bara 0,6 dagar kvar att lägga in på ipoden =P


Nu ska jag lägga mig i soffan och lyssna på "lite" musik.
Kanske kollar in här precis innan jag går och lägger mig.
Vem vet, men i morgon ska jag försöka hinna fota den shopping jag gjort den senaste tiden.
Hörs senare eller imorgon =)
Puss!!!









Give me a comment!
Postat av: Catty

hahah :) en hel del musik med andra ord :)

2008-11-26 @ 11:47:56
URL: http://catty.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0