Hem från Nya Zeeland!

Hejsan!

Dålig uppdatering här på bloggen m.m. men detta för att min älskade mamma idag kom hem från Nya Zeeland så självklart ville jag umgås med henne. Har ju inte träffat människan på två veckor....dessutom hade hon presenter med sig =D

Gick upp tidigt imorse för att städa färdigt det sista innan hon kom hem vid klockan 11. Hann med en dusch dessutom =P Wooooow.
Sen har jag pluggat matte och massa annat. It still sucks!!!

Som ni kaaanske märker så har jag inte så mycket tid, tänkte kila ner igen och prata vidare med mamma.
Till alla tonåringar där ute
som hatar sina mammor, när ni växt upp, gjort en hel del misstag och förstått att mamma hade alltid rätt så kommer ni avguda denna individ som ni säger är sååååååå orättvis och dum i huvudet.
De flest mammor är smartare än de flesta tonåringar. Men bara man är beredd att bita i det sura äpplet och erkänna att mamma hade alltid rätt och visa sig besegrad så brukar de flesta morsor förlåta sina korkade ungar.

Nu ska jag godkänna, besvara kommentarer och läsa lite bloggar och sen återgå till mammsingen =)
Jag bloggar innan jag går och lägger mig!
Kram!!!


Denna fågel översvämmar just nu vårt hus....



...det är en kiwi och Nya Zeelands nationalfågel...



...mamma föll pladaska för den och köpte den i alla material och former.



...den saknar vingar men har samtidigt inga riktiga fiender.
Förutom vissa så som människan som har jagat Kiwin och gjort så att den är utrotningshotad. Nu försöker man hjälpa beståndet att öka på diverse sätt.


Visar vad jag fick för presenter vid ett annat tillfälle! =)





Give me a comment!
Postat av: Sarah

Gud va söt den va! :)

2008-11-02 @ 01:20:16
Postat av: Meela

Den är super söt i verkligheten med, har bott i NZ i ett år så jag har en hel del saker där i från med :) Jätte fina biler !

2008-11-03 @ 17:49:34
URL: http://mysnys.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0