Fuck you!!!



It´s my birthday

Goddagens!!
Long time, no see!! har haft lite mycket att göra den senaste veckan. Många skoluppgifter som skulle in och så vidare men jag tänkte sätta mig ner och skriva lite en dag som denna, denna dag som visar sig vara MIN födelsedag!!!
Wohoooo!!!

Så var man 22år då. Ingen större skillnad måste jag säga...tyvärr!!
Trots att jag egentligen inte är typen som behöver en massa presenter och så vidare så tycker jag om tanken på att jag har en hel dag till mig själv. Sitter kvar från då man var liten men tro fan att jag fortfarande får välja vad vi ska äta till middag =P
Det blir spagetti med köttfärssås och till förrätt blir det grönpepparpaté =D
Underbart =D Till efterätt vaniljglass med varm chocklad sås!!!
Jag äääälskar att fylla år!!!!

Så säg grattis till mig!!!! =)


Delar av min "It´s my birthday bitch!"-dans....






Nu ska jag kila och käka min födelsedagsmiddag och sedan dra på matte lektion =)
Kollar in här efter lektionen. Som ni kanske förstår så har det fotats mycket på en vecka men shoppats destomer =P
Jag har till och med köpt mig själv en speciell födelsedagspresent =D



Give me a comment!
Postat av: ♥Blondiie♥

grattis på födelsedagen vännen!

fira massa!!!

kramis

2008-11-24 @ 16:22:44
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: LVMH

D e bra tack. Hur e d själv?

GRATTIS!!!! :D Hoppas du har en bra dag!! :D

2008-11-24 @ 19:06:40
URL: http://lvmh.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0