Fröken Farlig!

Nu ska jag sova och som jag skrev i förr förra inlägget så skulle jag blogga innan jag gick och la mig.
So here I´am!! =)

Kvällen har varit bra. Snackat mycket med mamma, fått massa presenter och annat =)
Skönt att hon är hemma. Tycker inte om att ha folk som jag älskar på andra sidan jordklotet, men samtidigt är det ju jäkligt kul att hon åkte till Nya Zeeland.
Funderar själv på att åka dit till nästa höst.
Kanske jag får med mig mor och bror då, båda har ju varit där och älskade landet så.

Jaja, men nu ska jag sova. Sotis ligger redan och snarkar i sängen. Dock måste jag väcka henne föratt ta bort överkastet, då kommer hon bli sur och morra som hon gör varje kväll.
Vi är båda vanedjur som går på rutin =P

Men men, hörs imorgon och sov så goooooott!!!!!!!!!!!


Nu ska jag gå in i en kamp om sängen med Fröken Farlig.....



...dom där gaddarna vill jag hemskt gärna INTE ha i mig.
Visst ser hon lite förvriden ut =P




Give me a comment!
Postat av: Barrebo

Mja kanske.

Jag ljuger!

2008-11-02 @ 01:44:49
URL: http://barrebo.blogg.se/
Postat av: t i l d i s e n s | bloggdesign&photoshop

Gud så söt vovve :) vad är det för ras? :)

2008-11-02 @ 01:52:05
URL: http://tildisens.blogg.se/
Postat av: ♥Blondiie♥

Hoppas du sovit gott och vaknar upp till en strålande dag precis som jag gjort=)

ha en underbar dag, kramis

2008-11-02 @ 09:54:51
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Secondhandtorget

Har du gammal kläder eller andra ting du vill bli av med?



I så fall har du kommit rätt! På SecondhandTorgets blogg erbjuder vi alla, kille som tjej att annonsera GRATIS. Så det är bara och börja köpa & sälja.



Vårt motto är att lägga upp dina annonser på bloggen samma dag vi får dom! Vi på secondhandtorget garantera den absoluta bäst service av alla köp och sälj bloggar!



På denna bloggen kan du annonsera om allt! Om de du vill annonsera om något som inte finns i en av kategorierna så skapar vi en när vi får din annons.



På vår blogg arrangera & länkar till tävlingar, har diskussioner, intervjuar personer & tipsar om secondhand butiker och mycket mer. En mycket bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gammla grejer som ligger skräpar. Men framför allt fynda!



Mvh SecondhandTorget

2008-11-02 @ 18:45:06
URL: http://secondhandtorget.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0