??????

Vad hände?
Är det någon annan utöver jag som märkt att denna blogg inte blivit uppdaterad sedan i söndags? =O
Sådant långt mellanrum har jag aldrig haft. Men eftersom jag hade TRE prov denna vecka och tre inlämningsuppgifter så fick jag faktiskt prioritera.
Men nu sitter jag här igen =)

Den senaste veckan har jag varit dränkt i plugg. Hatar när det blir såhär =/ Men men, nu är jag tillbaka med uppdateringar igen. Dessutom har jag massa bilder, shopping m.m. att visa =)
Tänkte göra detta imorgon om det är okej.

Under denna kväll så har jag faktiskt baaaara slöat, första dagen av slöhet sedan.....sedan jag vet inte hur länge =P
Så otroligt skönt!! Har självklart genomfört lite plugg också men inget överdrivet, bara skrivit lite projektarbetet, skickat iväg loggböcker och mejlat lärare. Alldeles lagom en underbar fredag som denna =)
Sen har jag varvat med att glo på tv:n och lyssnat på kanonbra musik på youtube.
Måste säga att jag älskar att både Britney och Christina släpper album nu. Även om Christina släpper ett samlingsalbum.

Bra är det iallafall =D


Christina, snyggare än på länge....



Britney, fräschare än på länge....

 


Imorgon blir det lite bilder här på bloggen. Skulle ha lagt in några ikväll men som det ser ut nu så har jag supit bort min sladd =P
Får ta och leta efter den imorgon. Då kommer bilderna upp.
Nu ska lilla Helena sova
så hon orkar sig upp tidigt imorgon. Då blir det nämligen plugg igen. Dock ska jag hinna uppdatera bloggen OCH godkänna och besvara de kommentarer som nu ligger och väntar =D
Hörs då och sov så gott!!!

Puss!!!





Give me a comment!
Postat av: Rooni

helenaaa, hur går vattenfall?

själv har jag ångest men vi se spå måndag hahah

2008-11-08 @ 15:08:34
URL: http://rooni.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0