Bill Kaulitz!

Perez Hilton fick kritik för att ha trott att sångaren i Tokio Hotel var homosexuell och på MTV:s hemsida så kallade folk (14åriga flickor som tror att dom kommer få gifta sig med nån av pojkarna i TH) Perez för "Jävla bögjävel" och "Är han svensk? Jag ska döda honom!!".

Likabra för er flickor att förstå att ni aldrig kommer få gifta er med nån av dessa pojkar. Men om ni vill fantisera om det så gör det men låt inte er frustration gå till den grad att ni börjar bli en börda.

Ärligt talat så trodde jag först Bill var en tjej, sen trodde jag han var homo, sen kom jag fram till att Tokio Hotel är som vilket pojkband som helst...sanningen kommer fram då de splittras.

I ärlighetens namn, vad spelar det för roll om Bill eller Perez är homo?
Perez utseende gör ju onekligen så att man tror att han är homo men att sjunga It´s raining men" ger också lite homo-viddar.

Eller vad säger ni?




....Kunde han inte ha valt en låt som INTE SKA sjungas av en kvinna?





Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0