Alldeles strax!!

Har tagit ett lååååångt skönt bad, läst lite chic-lit och njutit av ett kallt glas...eh...mjölk(?).
Hur som helst, helt underbart!!
Nu tänkte jag alldeles strax hoppa ner i sängen. Ska först bara hälla i mig två glas vatten och ringa ett snabbt samtal till min bästis(hihi). Har inte talat med min bästis idag så ett litet samtal hinns nog med.

En sak som slog mig förut idag var följande; Allsvenskan är över för denna säsong- detta suger!!
Vad fasen ska jag hitta på då??
Jag skulle ju kunna gå ut och umgås med riktiga MÄNNISKOR men det känns som så länge sedan att jag inte är riktigt säker på att jag vet hur man umgås med riktiga människor =P
Haha!
Lätt road man kan vara efter tolv ;)
Nä, nu ska jag sätta fart.


Hur som helst, bild från matchen i söndags, alla spelar sin sista match samtidigt....



...skitkvalite eftersom jag tog med mobilkameran (vilket jag har gjort i de senaste inläggen kom jag på)
Men de vita är ÖSK och de gröna är Ljungkile =P
Ser inte linjedomaren här närmast på plan lite gay ut i stegen?

Sov gott!! =)
Kram!







Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0